Kontakt
Fakturačné údaje
915 01 Nové Mesto nad Váhom
IČ DPH: SK2022204470
Kontakt
Na stránkach používame súbory cookies. Niektoré sú nevyhnutné pre fungovanie stránok, iné nám umožňujú poskytnúť vám lepšiu skúsenosť pri návšteve našich stránok alebo zobrazovaní reklamy, pomáhajú nám analyzovať návštevnosť a stránky zlepšovať.
Cookies sú malé súbory, ktoré sa dočasne ukladajú vo vašom počítači a pomáhajú nám k lepšej užívateľskej skúsenosti na našich stránkach. Cookies používame na personalizáciu obsahu stránok a reklám, poskytovanie funkcií sociálnych sietí a na analýzu návštevnosti. Informácie o vašom používaní našich stránok tiež zdieľame s našimi partnermi v oblasti sociálnych sietí, reklamy a analýzy, ktorí ich môžu kombinovať s ďalšími informáciami, ktoré ste im poskytli alebo ktoré zhromaždili pri vašom používaní ich služieb.
Zo zákona môžeme na vašom zariadení ukladať iba súbory cookie, ktoré sú nevyhnutné pre prevádzku týchto stránok. Pre všetky ostatné typy súborov cookie potrebujeme vaše povolenie. Budeme vďační, keď nám ho poskytnete a pomôžete nám tak, naše stránky a služby zlepšovať. Svoj súhlas s používaním cookies na našom webe môžete samozrejme kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.
Všeobecné obchodné podmienky
VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY
obchodnej spoločnosti BEST Invest, s.r.o.
VŠEOBECNÉ USTANOVENIA:
Záväzná objednávka sa považuje za doručenú:
PODMIENKY PREDAJA TOVARU:
V prípade, že zariadenie objednávateľa, na ktorom má byť elektronický obsah sprístupnený nespĺňa vyššie uvedené minimálne hardvérové a softvérové parametre, predávajúci nezodpovedá za správnu funkčnosť elektronického obsahu.
Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností sa uvádza, že toto ustanovenie bodu 21. sa vzťahuje len na zmluvný vzťah medzi predávajúcim a objednávateľom, ktorý je spotrebiteľom.
Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností sa uvádza, že toto ustanovenie bodu 22. sa vzťahuje len na zmluvný vzťah medzi predávajúcim a objednávateľom, ktorý je spotrebiteľom.
Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností sa uvádza, že toto ustanovenie bodu 23. sa vzťahuje len na zmluvný vzťah medzi predávajúcim a objednávateľom, ktorý je spotrebiteľom.
V prípade odstúpenia od zmluvy o kúpe tovaru zo strany predávajúceho z vyššie uvedených dôvodov, predávajúci bez zbytočného odkladu vráti objednávateľovi všetky peňažné prostriedky prijaté od objednávateľa na úhradu ceny tovaru a nákladov na jeho doručenie.
PODMIENKY PREDAJA A POSKYTOVANIA SLUŽBY:
Zálohová faktúra bude odoslaná objednávateľovi na jeho e-mailovú adresu uvedenú v záväznej objednávke. Po uhradení ceny za objednanú službu na základe zálohovej faktúry vystaví predávajúci riadny daňový doklad (faktúru) a doručí ho objednávateľovi najneskôr do 30 dní po poskytnutí služby.
V prípade, že zariadenie objednávateľa, prostredníctvom ktorého sa účastník webinára bude zúčastňovať na webinári, nespĺňa vyššie uvedené minimálne hardvérové a softvérové parametre, predávajúci nezodpovedá za správnu funkčnosť a bezchybný prístup k webináru.
Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností sa uvádza, že ak objednávateľ doručí predávajúcemu písomné odstúpenie od zmluvy v listinnej podobe v čase dlhšom ako 1 (jeden) kalendárny mesiac pred termínom uskutočnenia seminára alebo webinára bezplatne, tzn. že objednávateľ nie je povinný v takomto prípade uhradiť predávajúcemu žiadny storno poplatok (odstupné).
Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností sa uvádza, že toto ustanovenie bodu 34. sa vzťahuje len na zmluvný vzťah medzi predávajúcim a objednávateľom, ktorý je spotrebiteľom.
V prípade odstúpenia od zmluvy o kúpe služby zo strany predávajúceho z vyššie uvedených dôvodov, predávajúci bez zbytočného odkladu vráti objednávateľovi zaplatenú cenu služby v plnej výške.
OSTATNÉ DOJEDNANIA:
Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má objednávateľ právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. Objednávateľ môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu tovaru alebo opätovné poskytnutie služby, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru, resp. služby alebo závažnosť vady. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadný tovar za bezvadný, ak to objednávateľovi nespôsobí závažné ťažkosti.
Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa tovar mohol riadne užívať ako tovar bez vady, má objednávateľ právo na výmenu tovaru alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú objednávateľovi, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však objednávateľ nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád tovar riadne užívať. Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má objednávateľ právo na primeranú zľavu z ceny tovaru alebo služby.
Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností sa uvádza, že toto ustanovenie bodu 48. okrem poslednej vety sa vzťahuje len na zmluvný vzťah medzi predávajúcim a objednávateľom, ktorý je spotrebiteľom.
Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností sa uvádza, že druhá veta tohto ustanovenia bodu 49. sa vzťahuje len na zmluvný vzťah medzi prevádzkovateľom a objednávateľom, ktorý je spotrebiteľom.
Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňa 01.12.2017.
Prevádzkovateľominformačných systémov je obchodná spoločnosť BEST Invest, s.r.o., so sídlom Športová 2555/69, 915 01 Nové Mesto nad Váhom, IČO: 36 612 596, DIČ: 2022204470, IČ DPH: SK2022204470, registrácia vedená v Obchodnom registri na Okresnom súde Trenčín, odd. Sro, vložka č. 16837/R (ďalej len „prevádzkovateľ“), telefónne číslo +421 902 252 946, e-mailová adresa marian@biesik.sk, ktorá je prevádzkovateľom webového portálu www.marianbiesik.sk, na ktorom je zverejnená ponuka tovaru a služieb predávajúceho, a prostredníctvom ktorých môže objednávateľ uzavrieť s predávajúcim zmluvu o kúpe tovaru a/alebo zmluvu o kúpe služby.
Dotknutou osobou sa rozumie fyzická osoba, ktorá je objednávateľom alebo osoba, ktorá sa má zúčastniť seminára na základe záväznej objednávky objednávateľa, tzn. účastník seminára, alebo osoba, ktorá sa má zúčastniť webinára na základe záväznej objednávky objednávateľa, tzn. účastník webinára, a ktorej osobné údaje prevádzkovateľ spracováva (ďalej len „dotknutá osoba“).
Prevádzkovateľ týmto poskytuje dotknutej osobe informácie a poučenie o základných právach, ktoré súvisia so spracúvaním poskytnutých osobných údajov podľa zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v účinnom znení(ďalej len „Zákon č. 122/2013 Z.z.“).
Osobné údaje dotknutej osoby uvedené v záväznej objednávke, tzn. osobné údaje dotknutej osoby v rozsahu: titul, meno, priezvisko, adresa trvalého pobytu, prípadne adresa dodania tovaru, ak je iná ako adresa trvalého pobytu, e-mailová adresa, telefonický kontakt, budú v zmysle ust. §10 ods. 3 písm. b) zákona č. 122/2013 Z.z. spracovávané v informačnom systéme – e-shop na účel plnenia predmetu zmluvy uzavretej medzi prevádzkovateľom ako predávajúcim a dotknutou osobou ako objednávateľom, nakoľko ich spracúvanie je nevyhnutné na jej plnenie.
V prípade, že dotknutá osoba udelí dobrovoľný súhlas so zasielaním noviniek, budú osobné údaje takejto dotknutej osoby v rozsahu: e-mailová adresa, na účel zasielania aktuálnych informácií o novinkách a akciách prevádzkovateľa prostredníctvom newslettera, spracovávané v informačnom systéme – marketing na základe súhlasu dotknutej osoby budú v zmysle ust. §9 ods. 1 zákona č. 122/2013 Z.z. Dotknutá osoba udeľuje súhlas so spracovávaním osobných údajov na účely uvedené v prvej vete tohto odseku tak, že čas platnosti takéhoto súhlasu je 3 roky od jeho udelenia dotknutou osobou alebo od vykonania poslednej záväznej objednávky, podľa toho čo nastane neskôr.Dotknutá osoba môže kedykoľvek počas platnosti súhlasu podľa predchádzajúcej tohto odseku odvolať tento svoj súhlas so spracovávaním jej osobných údajov a to aj bez uvedenia dôvodu.
Dotknutá osoba je povinná poskytnúť prevádzkovateľovi len pravdivé, správne a aktuálne osobné údaje. Dotknutá osoba sa zaväzuje, že vždy oznámi prevádzkovateľovi pravdivé, správne a aktuálne osobné údaje dotknutej osoby.
Prevádzkovateľtýmto v zmysle ust. §15 zákona č. 122/2013 Z.z. poskytuje dotknutej osobe informácie a poučenie o základných právach, ktoré súvisia so spracúvaním poskytnutých osobných údajov:
Prevádzkovateľ ďalej týmto poučuje dotknutú osobu o jej právach (ostatné práva dotknutej osoby sú uvedené v ustanovení §28 zákona č. 122/2013 Z.z.). Dotknutá osoba má právo vyžadovať od prevádzkovateľa najmä:
Dotknutá osoba môže uplatniť svoje práva, ktoré má voči prevádzkovateľovi:
V prípade podania žiadosti elektronickou poštou alebo faxom je dotknutá osoba povinná doručiť ju prevádzkovateľovi písomne najneskôr do troch dní odo dňa jej odoslania.
Dotknutá osoba má právo pri podozrení, že jej osobné údaje sú spracovávané neoprávnene, podať Úradu na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky návrh na začatie konania o ochrane osobných údajov. Ak dotknutá osoba nežije, jej práva podľa zákona č. 122/2013 Z.z. môže uplatniť blízka osoba (v zmysle Občianskeho zákonníka).
Dotknutá osoba má právo na základe bezplatnej písomnej žiadosti namietať voči spracúvaniu osobných údajov na iné účely ako sú uvedené vyššie v tejto informácii alebo v príslušných právnych predpisoch.